Noor turundushuviline otsib mentorit
Pakkumiste esitamine on lõppenud!
Soov:
Noor soovib arendada Võrru omanäolist loomeettevõtet, mis ühendab 3D-printimise, sotsiaalmeedia turunduse ja digiteenuste pakkumise. Ta soovib pakkuda kohalikele ettevõtetele, loomeinimestele ja noortele võimalust oma ideid paremini ellu viia läbi nähtavuse suurendamise, professionaalse esitluse ja uuenduslike lahenduste. Ettevõtmise keskmes on soov toetada kogukonna loovust ja ettevõtlikkust läbi praktiliste teenuste nagu sotsiaalmeedia haldus, visuaalide kujundus ja veebilahenduste loomine. Et neid teenuseid edukalt pakkuda, on vaja õppida, kuidas toimib tõhus sotsiaalmeedia turundus, millised on erinevate platvormide võimalused ning kuidas luua ja ajastada sihtrühma kõnetavat sisu. Noore soov on saada oskused, et turundada esmalt oma 3D-printimise teenust ja tulevikus pakkuda ka teistele sisuturundusteenuseid. Ta otsib mentorit, kes aitaks tal mõtestatult ja järjepidevalt selle teekonna ette võtta.
Otsitav mentor:
Noor otsib mentorit, kellel on pigaaegsed kogemused sotsiaalmeedia turunduse valdkonnas ja kes suudab pakkuda noorele tuge 3D-printimise teenuse turundamisel. Mentor peaks mõistma platvormipõhiseid turundusstrateegiaid (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), sisuloome ajastamist ja reklaamide loomist ning Meta Ads ja Google Ads reklaamide loomist. Samuti ootab noor, et mentor oskaks juhendada ka Wordpressi kodulehe tegemisel. Lisaks hinnatakse oskust suunata brändi kujundamisel, turundusanalüütikas ja praktiliste tööriistade (nt Canva, Adobe, Figma) kasutamises. Kohtumised võiks toimuda kord nädalas, sobib nii füüsiliselt kui veebis juhendamine. Mentori valimisel hinnatakse kõrgelt pakkuja erialast haridust antud valdkonnas.
Miks soovitakse:
Noor on juba iseseisvalt alustanud oma loomeettevõtte ülesehitamist ning pakub Võrus 3D-printimise teenuseid, olles teinud koostööd esimeste klientidega väiksemate projektide raames. Lisaks haldab ta tehisintellekti teemalist sotsiaalmeedia kontot, kus katsetab sisuloomet ja erinevaid turundusvõtteid, ning arendab oma kirjutamis- ja digiturunduse oskusi läbi blogimise isiklikul veebilehel. Kuigi esimesed sammud on tehtud, on edasisest arengust puudu kogenud juhendaja, kes aitaks strateegiliselt ja järjepidevalt üles ehitada toimiva sotsiaalmeedia turunduse süsteemi. Noor vajab mentorit, kes toetaks teda strateegiate loomisel, sisu planeerimisel, reklaamide seadistamisel ja platvormide sihipärasel kasutamisel, et oma teenust paremini nähtavaks teha ja hiljem seda oskust ka teistele pakkuda. Hetkel puudub noorel vajalik mentorlus- ja tugivõrgustik, mis aitaks ideed ellu viia läbimõeldult, struktureeritult ja pikaajaliselt.